ГоловнаБлогМарія Шарапова підписала договір про довгострокову співпрацю з Therabody
Марія Шарапова підписала договір про довгострокову співпрацю з Therabody

Інвестиції в компанію більше не зводяться лише до надання капіталу. Багато інвесторів зараз шукають можливості, в яких вони шукають більшу цінність крім грошей. Ці нові типи партнерства швидко з'являються по всій Кремнієвій долині. Недавній приклад цієї бізнес-моделі - Therabody, провідна світова компанія, що займається оздоровчими технологіями, раніше відома як Theragun, оголосила про довгострокове партнерство з п'ятикратним володарем титулу Великого шолома і підприємцем Марією Шараповою. Марія сприятиме розвитку бренду в якості члена консультативної ради і консультанта Therabody, допомагаючи розробляти продукти, тим самим виходячи за рамки традиційної ролі інвестора.


  

Зліва направо: Бен Назарян, генеральний директор Therabody, Марія Шарапова, зірка тенісу та інвестор, і лікар Джейсон Версланд, засновник Therabody

«Я думаю, що моя найбільша сила як інвестора - це те, що я можу запропонувати 360-градусний погляд на світ - як спортсмен, підприємець і споживач», - сказала Шарапова. «З моменту запуску Therabody компанія продовжувала демонструвати, що знаходиться на піку актуальності, поєднуючи технології, фітнес і велнес у своїх продуктах, і приносячи більше гармонії в життя людей». Компанія, спочатку відома своїм масажним інструментом Theragun, сьогодні розширилася і включає в себе кілька високоякісних продуктів для масажної терапії, які часто використовуються професійними спортивними командами. Крім Шарапової, Therabody підтримує стосунки із зіркою НБА Полом Джорджем і переможцем чемпіонату PGA 2020 Колліном Морікава, які виступають в якості амбассадорів бренду.

«Ми продовжуємо запроваджувати нововведення і пропонувати продукти для здоров'я всього тіла, і Марія поділяє бачення Therabody щодо поліпшення якості життя людей за допомогою природних оздоровчих рішень. Як в минулому професійна спортсменка, вона точно знає, як важливо відновлювати своє тіло і піклуватися про нього і на корті і за його межами.», - йдеться в заяві генерального директора Therabody Бенджаміна Назаряна. «Марія хотіла бути більше, ніж просто інвестором. А ми хотіли її участі в бізнесі, тому що знали, що вона пропонує інший погляд на нашу компанію. Як професійний спортсмен, який подорожував по світу, Марія отримала можливість зрозуміти бажання і потреби не тільки таких же професійних спортсменів, а й звичайних людей з різних куточків світу. У неї є безпосередній досвід розуміння різних людей і культур. Ми будемо покладатися на її досвід у цих областях, оскільки наша компанія продовжує розширюватися і рости на міжнародному рівні».

Зірка тенісу не новачок в підприємництві. Вона приїхала в Сполучені Штати в семирічному віці, маючи в кишені всього 700 доларів. Кар'єра тенісистки, яка народилася в Росії, швидко пішла вгору, починаючи з 14 років, коли вона стала професійним гравцем і стала однією з кращих тенісисток світу. За свою 28-річну кар'єру Шарапова уклала безліч дорогих контрактів з такими брендами, як Nike, Porsche, UBS, Tiffany, Gatorade, Tag Heuer і Land Rover. У 2012 році Шарапова заснувала власну компанію - марку цукерок і солодощів Sugarpova.

 

«Я намагаюся налагодити більш глибокі та значущі партнерські відносини з брендом, які виходять за рамки простої згадки мого імені на продукті. Найбільше мені подобається грати стратегічну роль у своїх інвестиціях і використовувати можливості, в яких я можу поділитися своїм баченням і досвідом.», - сказала Марія. «Мені подобається думати, що я хороший куратор і що я знаю, що працює, а що ні».

«Багато в чому моє підприємницьке мислення сформувалося через те, що я стала спортсменом», - пояснює Шарапова. «Важка робота, послідовність, увага до деталей - все це безпосередньо пов'язано з моїм підходом до бізнесу. Як гравець, я завжди хотіла оточити себе експертами і людьми, які могли б підштовхнути мене до самовдосконалення, і я дивлюся на бізнес точно так».

Шарапову представили бренду Therabody, коли вона ще грала в теніс. Її увагу привернуло те, як компанія позитивно впливає на життя людей. З отриманням своєї ролі в компанії, Марія зосередила свою увагу на підтримці її подальшого розширення на європейському та азійському ринках. Крім того, вона працює з командою Therabody, щоб консультувати з питань розвитку бізнесу - від партнерських відносин і стратегій зростання до концепцій нових продуктів.

«Ми усвідомили цінність, яку Марія може запропонувати з точки зору бізнесу, будучи успішним підприємцем з сильним розумінням індустрії фітнесу, теми відновлення і оздоровлення», - коментує Назарян. «Вона допомагає нам розповісти споживачам про те, як технології і продукти Therabody можуть принести їм користь».

«Як спортсменка, - робить висновок Шарапова, - я уважно стежила за компаніями, що розвиваються в сфері здоров'я і гарного самопочуття, і чекала появи відповідного для співпраці бренду. Що мене найбільше радує в приєднанні до команди Therabody - це не тільки перспективи з інвестиційної точки зору, але і можливість по-справжньому засукати рукава і допомогти розробити стратегію зростання компанії та її подальший шлях».